Jijah's FotoPage

By: jijah ooh jijah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Sunday, 17-Jun-2012 04:16 Email | Share | | Bookmark
Rumah Untuk Disewa Di Damansara Damai - Apartment Permai

 
 
 
HARAP MAAF - SAYA SUDAH DAPAT PENYEWA....IKLAN DITUTUP!

Sesiapa yg mencari rumah di Damansara Damai, saya ada Appt kos sederhana untuk disewa,
Berdekatan dgn Sek Keb Damansara Damai 1 & SEk Men Damansara ..Bersebelahan dgn McD, FoodCourt Pek Yem...

Appt Permai - Tingkat 1, 3 bilik, 2 bilik air
-Cabinet Kitchen, dapur complete,
-lantai, plaster syiling - baru
-dapur revovation - agak luas...





Friday, 20-Apr-2012 08:14 Email | Share | | Bookmark
testing....

fp ni kena teruskan..sayang kalau di tinggal..betul tak?


Thursday, 19-Jan-2012 15:34 Email | Share | | Bookmark
PULANGKAN......

 
Hari ni mood aku mmg x elok...kejap ok kejap tension..kejap boring..ada2 je...kesimpulannya sejak dua menjak ni aku memang xde mood....

kenapa ye? ...entah le agaknya sbb terlalu banyak benda yg aku pendam...

JANJI....mudah sangat kalau berjanji...susah sangat ke nak tunaikan janji?...
kalau agak2 tak boleh nak tunaikan...x payah le nak berjanji....buat orang sakit hati ...benci ...

janji seminggu ..aku percaya ...pastu janji sebulan..aku tunggu...sampai setahun...aku dah menung!! ... tapi aku boleh tahan..sabar lagi...sampai hari ni.. (2010-2012)..kira 3 tahun dah ...perlu ke aku tunggu lagi?...sabar lagi?? ...

janganlah senang atas kesusahan orang lain....janganlah membina kebahagiaan atas kesengsaraan orang lain...

Berhati-hatilah dalam membuat janji kerana tanpa kita sedari janji yang dibuat kadang-kadang tidak kita tepati, seharusnya befikir secara waras sebelum meembuat janji. Bak kata perumpamaan Lembu dipegang pada talinya, manusia dipegang pada janjinya. Wallahualam.

Pulangkan....pulangkan...


Saturday, 17-Dec-2011 17:32 Email | Share | | Bookmark
Al-Fatihah...11.11.11

 
11.11.2011.....

Suatu tarikh yg dinanti-nantikan..apakah ada peristiwa pada tarikh yg istimewa ini...rupa2nya memang ada.... ...dipagi jumaat..kami dikejutkan dgn satu sms dr sahabat baik..." yg meminta tolong utk buat solat hajat utk suami beliau yg sedang tenat di ICU KPJ Damansara..mohon doakan semoga beliau sembuh..." .. bermacam2 perasaan yg timbul..sedih, gementar...keliru dll...masa tu banyak panggilan dr kawan2 lain yg ingin tahu ...mungkin sbb aku agak rapat & hampir dgn beliau...memang x jadi satu kerja pun hari tu...asyik melayan panggilan yg x henti2 berdering...semua terkejut sbb tiba2 dapat sms yg macam tu...lps jumaat aku, kimi & ana bergegas ke KPJ Damansara...waktu lawatan ICU kul 4, ramai kenalan & saudara yg dtg...begitu tabah seorg isteri disisi suaminya yg terlantar dikatil...5.30 kami balik....sampai dirumah...masih melayan panggilan telefon..& update status pada rakan2...mana dgn yg sesat nak cari KPJ x jumpa....tiba2 dlm FB ada yg ucap takziah, Al-Fatihah....eeh kenapa plk diaorg ni...nak marah pun ada....telefon berdering lagi....AL-Fatihah... sah berita diterima...terasa kehilangan seorang sahabat yg baik....

Pagi sabtu 12.11.2011...jenazah diuruskan di Masjid An-Nur Saujana Utama...ramai kenalan & saudara mara yg hadir....malam sebelumnya pun ramai kenalan yg hadir...walau dari jauh mereka datang juga utk memberi sokongan utk keluarga ...

Timbul keinsafan , kesedaran dlm diri ini...dlm usia yg semakin meningkat ini...kita semakin hampir dijemput pulang....ajal maut semuanya sudah ditentukan..cuma kita tak tahu bila masanya...adakah kita sudah bersedia...cukupkan bekalan yg akan dibawa...adakah amalan kita di dunia ini amalan yg boleh membantu kita di hari kemudian nanti? Ya Allah ya tuhan ku...berilah aku kebaikan didunia & kebaikan diakhirat....Amin.

Buat Sahabat ku Zaleha & keluarga,...moga tabah menghadapi hari2 yg mendatang...REDHA dgn apa yg telah ditetapkan....semoga roh suami (Ibrahim) ditempatkan bersama2 golongan orang2 yg beriman...Al-Fatihah...Amin



Friday, 18-Feb-2011 13:55 Email | Share | | Bookmark
~~ 2011 ~~ antara suka & duka....

Jan 2011...kami sekeluarga menjalani kehidupan yg baru....dikediaman baru...jiran2 baru...sekolah baru..opis baru...&...segala2nya baru bagi kami sekeluarga... so far..ok je semua...lancarrr..


29.1.11
namun...kami dikejutkan .. ..dgn berita pemergian adik iparku yg bongsu.. .....Abdul Syukur..31 thn...pada 29 Jan 2011....moga rohnya ditempatkan bersama2..org2 yg beriman..Al-Fatihah..



[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net